Din kurv er tom.

×

Default welcome msg!

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

FAQ

SPØRGSMÅL ANGÅENDE BETALING

1. SPØRGSMÅL - Hvilke betalingsmuligheder har I?

Vi tilbyder to betalingsmuligheder. Du vælger den, der passer dig bedst.

1.1. Kortbetaling - VISA / Master Card / Visa Electron / Maestro. Pengene trækkes direkte fra din konto, så snart bestillingen er gennemført. Moms er allerede inkluderet på alle produkter - Ingen skjulte gebyrer.

1.2. PayPal - foretag din betaling via PayPal hurtigt og nemt. Gennemførelsen af din betaling er kun få klik væk, og vi modtager din betaling med det samme. Som køber betaler du ikke ekstragebyr, sælger står for alle omkostninger i forbindelse med transaktionen.

2. SPØRGSMÅL - Hvorfor kan jeg ikke betale med kort?
Du kan have indtastet forkert sikkerhedskode. Tjek din kode i netbanken eller hos din bankfilial. 3D-Secure er en sikkerhedsløsning ved onlinebetaling med kort udviklet af Visa og MasterCard for at identificere kortindehaveren ved kortkøb. Identifikationen sker efter, at kunden har udfyldt sine kortoplysninger, hvor en kode, som kun kortindehavaren kender, skal indtastes. 3D-Secure indebærer også, at det er den kortudstedende bank og ikke sælger, der bærer de økonomiske risici ved evt. svindel. Kontrol af 3D-Secure indgår som standard ved alle kortbetalinger.

SPØRGSMÅL OM LEVERING

3. SPØRGSMÅL - Pris og Levering
Levering koster 39 kr ved ordrer under 650 kr. (Gratis forsendelse over 650 kr.) Leveringstiden er 2-6 hverdage, beregnet fra første hverdag efter bestillingsdatoen. Hvis pakken kan være i din postkasse, afleveres den først og fremmest der. Kan den ikke være i din postkasse, henter du pakken på dit posthus, og du får da en sms eller en seddel i postkassen om det. Leveres af PostNord.

4. Spørgsmål - Hvor lang er leveringstiden?
SAFIRA sender som udgangspunkt din vare inden 2-6 hverdage. Oftes inden 4 hverdage. Med denne super hurtige levering ønsker vi at ligge i toppen af markedet, og at du som kunde får den optimale service. Der findes dog faktorer ude af vores kontrol, der kan forhindre en hurtig leveringstid, da vi ikke kan kontrollere posthåndteringen.

5. SPØRGSMÅL - Hvorfor har jeg ikke modtaget nogen ordrebekræftelse?
Kontakt os på info@voselle.dk, så sender vi dig en ny. Sørg for at du har indtastet den rigtige e-mail ved din ordre.

SPØRGSMÅL OM SORTIMENT

6.SPØRGSMÅL - Hvor hurtigt kan I sende mit navnesmykke/vielsesring?
Vi har en unik og hurtig levering også ved navnesmykker og vielsesringe med indgravering og er i 99% af tilfældene klar til afsendelse af varen efter én hverdag. (Gælder ikke ved guldringe, her bruges to dage). Hvis du for eksempel bestiller et personligt smykke (navnesmykker osv.) på en onsdag, sender vi varen fra vores lager torsdag!

7. SPØRGSMÅL - Hvor hurtigt kan I sende andre smykker?
Vi har super hurtig levering på alle varer hos VOSELLE. I 99% af alle tilfælde kan vi sende din pakke i løbet af én hverdag.

SPØRGSMÅL OM MATERIALE

8. SPØRGSMÅL - Hvilke materialer består jeres smykker af?
Alle produkter har deres kvalitetsstempel. Vores produkter betegnet "sølv" består af 925 sterling sølv. Med en finhed på 925/1000 dele FINSØLV. Vores produkter betegnet med 9k (9 karat) består af 375/1000 dele finguld. Produkter betegnet 18k (18 karat) består af 750/1000 dele finguld. Ingen af vores smykker indeholder nikkel, cadmium eller andre almindelige allergener. Forkortelser: Sølv (925 eller 935), Titan (Ti), Stål (SS eller 316 L), 9k guld (375), 14k guld (585), 18k guld (750), Palladium (PD).

SPØRGSMÅL OM NAVNESMYKKER / INDGRAVERING

9. SPØRGSMÅL - Hvordan får jeg et hjerte indgraveret?
Du skriver det som tegnet * eller hj. Hvis du ikke er sikker på, om vi forstår, kan du altid forklare dine behov i meddelelsesfeltet ved betaling. Hvis vi føler os usikre på, hvordan du ønsker dit smykke, kontakter vi dig altid.

10. SPØRGSMÅL - Kan jeg få det anderledes end som vist på billede af smykket?
Medmindre andet er angivet, vil du altid få teksten i samme design og placering som på billedet af det produkt, du har bestilt. Hvis andet ønskes (f.eks placerig eller skrifttype), bedes du kontakte os eller skrive dine præferencer i beskedfeltet ved betalingen. Vi er meget fleksible og kan fikse det meste! Kan det ikke lade sig gøre, hører du fra os.

11. SPØRGSMÅL - Er der plads til min tekst på smykket?
Brug din sunde fornuft, når du vælger indgraveringsteksten. Hvis du i tvivl, kan du tegne produktet på et stykke papir i de rigtige dimensioner og teste tekstens længde. Du kan også kontakte os. Vi har stor erfaring på området!

SPØRGSMÅL OM VIELSESRINGE

12. SPRØGSMÅL - Hvordan finder vi vores ringstørrelser?
Det med ringstørrelser er svært. Du bør du teste, det er den rigtige størrelse, du bestiller. Du kan finde hjælp og vejledning her: 

13. SPØRGSMÅL - Sælges ringene pr. styk eller parret?
Alle vores ringe sælges pr. styk. Her kan vi tilføje, at det stadig er en yderst konkurrencedygtig pris!

SPØRGSMÅL TIL MEDLEMSKAB OG KUNDELOGIN

14. SPØRGSMÅL - Hvordan kan jeg tilmelde mig nyhedsbrevet?
For at få adgang til vores særlige tilbud og nyheder før andre, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev, ved at skrive i dine oplysninger ved linket 'Registrer' øverst til højre på siden. Hvis du ikke ønsker at blive kunde, kan du udfylde din e-mail-adresse nederst på siden og trykke enter.

EVENTUELT

15. SPØRGSMÅL - Har I en fysisk butik, jeg kan besøge?
Desværre kan du kun købe vores varer på internettet. Vi kompenserer for dette ved at have de laveste priser og hurtigste leveringstider!

16. SPØRGSMÅL - Hvordan holder I de lave priser? Går det ud over kvaliteten?
SAFIRA har én mission: Vi ønsker at have de mest tilfredse kunder af alle. Da vi ikke har en fysisk butik og kun tilbyder e-handel, har vi ikke høje huslejer, store lønningsudgifter m.m., der normalt kan kan presse priserne op. Produkterne på VOSELLE er i samme kvalitet som hos andre forhandlere. bare billigere!

 

KUNDESERVICE

E-Mail: info@voselle.dk

Ph: +46214444989